حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

دیش=دندون

مژده آیهان دندون در آورد.

گل خونه ما بعد 11 ماه دقیقشو بگم 10 ماه و 27 روز با هزار مکافات و درد ،دندون کوچولوشو به ما نشون داد.

یواش یواش داشتیم نگران می شدیم.

ما می گیم "دیشلیخ" :واسه اونی که تازه دندون در آورده درست می کنیم.

شما چی می گین؟؟؟

هی وای من

کاش داستان خاطره ها فقط با خوبیها بسته می شد ...

کاش خاطره هامان فقط همون دوره شیرین وکوچک کودکانه مان بود...

خیلی دیر کردم واسه این خبر

الان حدود 1 ماهه که آیهان داره خودش ره می ره.

درستشو بگم از سیزده فروردین که 9 ماه و 13 روزش بود.

گذاشته بودم تو یاداشت هام که منتشرش کنم یادم رفته بود.


رفتی بدرک بن لادن

یکی پس از دیگری...

این ملعون هم رفت ...

ای خدا کی نوبت بعدیش می رسه؟؟؟

گزینه صحیح رو انتخاب کن خدا تو اولین فرصت plz...

1-لیبی

2-بحرین

3-سوریه

4-نعلت خدا بر ظالمین دوستان دورغویش...

می خوام شاید خودم باشم

یه نفر کامنتی به این مزمون به من تو پست 

این کوچولو که می بینین آیهان ماست 

داده:


خیلی ببخشید ها ولی آیهانم شد اسم قحطی اسم که نیومده بود ؟!!!!!!!!


جواب من:(ببخشید که دارم رک می نویسم)

به حد کافی عرب داریم و به حد کافی سید و...

و به حد کافی عربا به حساب حوریای که تو بهشت موعود به جنگجویان خودش داده بود و تو ایران اون پریها رو 10 تا 10 پیدا کردن و ما شدیم نسل اونا.

یه بار هم موغولا اینکارو کردن...البته به اونا نمی دونم پری قول داده بودن یا نه...

یه زمونی هم انگلیسا و پرتغالیها تو جنوب به حساب ایرانی خیلی غیرتی رسیدن.

یه زمونی نه چندان دور ایران شد تحت سلطه روس ...

یه زمونی اونا رفتن این بار امریکاییا با ایرانیا حال کردن...

حالا انگلیس +عرب + روس استفادشو می برن ...

یه خورده سرتو بگردونی می فهمی چی بسرمون اومد-

-البته می دونم که داغ کردی چون فقط داغ کردن بلدی...

-می دونم که خیلی غیرتی شده ، خیلی هم تعصبی هستی مگه نه؟

-اینه که جلوی تفکرتو گرفته که به زندگی این اون سرک میکشی.

-حتما هم از اون منتظراش هستی...

من یک ترکم می خوام اسمم ترکی باشه ...

من یک ترک می خوام ترکی صحبت کنم...

من تو مدرسه و دانشگاه می خوام معلمم ترکی حرف بزنه...

من می خوام ترکی بنویسم و ترکی حرف بزنم...