حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

سلام

                                

نظرات 4 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

الهی
الهی بگم ....
ای خدا ...
براش صدقه یادت نره ....

چشم ابجی خانوم.
بزرگوارید شما..

.... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://n0tthing.blogfa.com

همیشه اینجا بودم ولی بجز یه بار که نمیدونم یادت هس یا نه . سراغ ستا رو گرفتم هیچ کامنتی نذاشتم
به رسم ادب. سلام داداش هیچکس
از این به بعد کامنتای منم پذیرا باش
با اجازه

سلام.یه لحظه یه تمرکزی کنم...ببینم شما رو می شناسم...
خیلی هم خوشحال می شم.

.... پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

فک نکنم یادت بیاد داداشی
اخه کلا ساکت بودم اینجا
وقت کردی برو وب ستا
خیلی خوسحال میشی از خبرش

آره متاسفانه یادم نمی یاد.
ولی به هر حال خوش اومدین ...
آره در مورد ستایش به خدا خیلی خوشحال شدم.
از قبل که موضوع رو شنیده بودم دیگه نمی تونستم چیزی بنویسم ولی حالا راحتر شدم .
شکر خدا ...واقعا خبر قشنگی بود.

امین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

یادش بخیر یه زمانی وبلاگ ما بازدیدکننده داشت...
خدا نگهش داره

یاد شما همیشه تو ذهن ماهستش داش امین.
من همیشه سر می زنم ولی لزوما همیشه نظر نمی زارم.
انشالله از این به بعد همیشه نظر می زارم.
facebook هم پیگیری می کنم شما رو.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد