حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

جمع بندی

سلام.نگران نباشید من اینجام.

1-خوب عیدتون مبارک.

2-تولدم مبارک.

3-پریروز هم کردستان تو جشن بودیم برام تازگی داشت جاتونم خالی .یه مبارکه دیگه که خواهرم رفت سر خونه زندگیش وخونه بخت.

4-دی دیری دیرد تراختور.

5-خیلی خوشحالم که بیادم هستین.

6-گلین آغلیاخ ارومیه گلون دولدوراخ.(بیاین بگریم دریاچه ارومیه رو پر کنیم) 

7-شرمنده که نتونسته بودم آپ کنم چون اصلا حسشو نداشتم ولی برای دوستان سعی می کنم از این پس آپ کنم.

از این دور دورا احساس منو پذیرا باشین .


نظرات 5 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

سلام
مبارک باشه
منو که میشناسی؟!!!!!:)
بیشتر آپ کن

چرا که نه!!!!
باش اوسته.

ستایش پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام ...
دست دست ....کف بزنید ....
به سلامتی ...
همه یه جا مبارکه ...
خوشحالم حس پیدا کرد بنویسی من که هنوز توی همون بی حسییم ...

سلام.
خوبی ستایش/
اقا محمد خوبن؟
حسشو پیدا می کنی انشالله.

سمیه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام
انشالله همیشه خوشی باشه.مبارکه. یهو غیبت میزنه نمیگی مردم نگران میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستایش شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام اونم خوبه ...
فکر نمیکنم .
خودم میدونم چه مرگمه اینکه دیگه سوال نداره ..خیلی خوشحال شدم نظراتت رو دیدم خیلی .
نمیخوایی ی عکس از ایهان بزاری عمش دلش 1 ذره شده ببینشا؟؟!!
بزار دیگه دلم اب شد .

سلام.
رو چشمم.

امین دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
بگو به چه اسمی هستی خودم ادت میکنم

خودم براتون درخواست فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد