حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

دیکتاتور ها می روند

سقوط دیکتاتور مصر مژده پیروزی تمامی آزادی خواهان جهان می باشد. 

این سقوط برای تمامی آزادی خواهان جهان علی الخصوص مردم مصر مبارک. 

از آقای حسنی مبارک که استعفا دادند وحرف های ملتش راشنیدن متشکرم.(آخرین خدمت مبارک) 

من از بالا آمدن دیکتاتوری دیگر می ترسم...

خیلی متاسفام

حدود دو سه ماهیه بچه های کارخونه افتان تو  خط چت واینا. 

منم که بعد 6 سال ترک چت دوباره یاهو مسنجر رو دیدم حال و هوای اون زمون بیاد افتاد. 

چت باکس و باز کردم رفتم تو روم های آسیا بعدش ایران. 

چی بگم... 

شارژ بده وب.... 

شارژ میگیرم وب ... می دم 

تل... یا حضوری... 

خدا چی بسر جونامون آوردن. 

این بود اسلام ناب محمدی... 

ای خدا ... 

این همه دبدبه و کبکبه ببین با جونامون چه ها کردن... 

تو شهر من که کاملا مذهبیه و سنتی پر شده از ... 

حالا ببین تو شهرایی که خفقان نیست و آزادی بیشتره چه اوضاعیه... 

خدایا به حق خداوندگاریت بداد جوانیای ایرانی برس.

صبح بخیر

یه خورده دلخوری شاید علت دوریم بود از نت . شایدم امتحانات مزید علت بود وشایدم مشکلات فراوان زندگی. 

شایدم کلمات مشکل پیدا کرده بودن که من نمی تونستم بنویسم... 

ولی خیلی تلاش کردم بنویسم فقط همینا رو تونستم. 

دوست گرامی ستایش خانم علی الخصوص شما -خیلی ممنون که همیشه کامنت می ذاشتین وپیگیر احوال. 

ممنون. 

از این به بعد سعی می کنم که بنویسم.