حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

صبح بخیر

یه خورده دلخوری شاید علت دوریم بود از نت . شایدم امتحانات مزید علت بود وشایدم مشکلات فراوان زندگی. 

شایدم کلمات مشکل پیدا کرده بودن که من نمی تونستم بنویسم... 

ولی خیلی تلاش کردم بنویسم فقط همینا رو تونستم. 

دوست گرامی ستایش خانم علی الخصوص شما -خیلی ممنون که همیشه کامنت می ذاشتین وپیگیر احوال. 

ممنون. 

از این به بعد سعی می کنم که بنویسم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

منم مثل شما بعد از یه مدتی برگشتم

سلام مرسی از تشریف فرماییتون.

فریبان سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ق.ظ http://fariban.blogsky.com

انشالله که خدا رحمی بکنه و مشکل همه مونو حل کنه.

انشالله

ستایش جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم
بازم سلام بر داداش خودم ...
چه خبرا ...
بچه داداش شیر دل من چطوره ...
وایی دلم براش یه ذره شده ....
خانوم داداش گلم چطوره .؟؟؟؟
هواشو داشته باش باشه .
خدمت شما عرض شود که داداش جان کجایی کارید شما ... ما بدتر از اینشم دیدیم شنیدیم ....
چی بگم والا ...
دعا فکر نکنم کار ساز باشه خود ما ادما باید یه تغییری در درون خودمون بدیم و...
خوب در مورد دوستان .. چت بد هم نیست این ماییم که بدش میکنیم . وگرنه خیلی ادما رو میشناسم در خارج از کشور زندگی میکنن و با همین چت و وب با خانواده هاشون در ایران تماس دارن و خیلی مواقع بوده همین چت بحث گر م و کاری برای دوستان م بوده . حالا بستگی به خود ما داریم از چی چه طوری استفاده کنیم .
اینا رو بیخیال خودت چطوری؟؟؟؟

من فعلا خیلی خوبم.
شما چطورین.
روزگار وفق مرادتون هستش؟
خوشحالم که سر زدی.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد