حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

بازگشت به عقب

خیلی وقته که دیگه نمی نویسم و کسی هم نمی نویسه. دو تا از دوستان آمدند و خوشحالم کردن.

یکی از دوستان پیگیر دیگری بود.

چه خوب می شد اگر دوباره شروع کنیم.

هیچ خبری از هم نداریم بهتره پلی برای اطلاع از هم داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ http://dargoshi.blogsky

سلام داداشی خوبی ؟ منم خویم و زندگی ارومی دارم شکر خدا .دلم براتون تنگ شده خیلی کم میام نت و خونه هم نت ندارم. اغلب که میام خونه خواهرم از اینترنت خونشون استفاده میکنم .
داماد من چطوره؟بزرگ شده شیر مردم؟اذیتش که نمبکنی؟

سلام وباز سلام
بسیار خوشحالم که سر زدی .کوچولو هم برا خودش یلی شده.
از اومدنت گفتم خوشحال شد ولی متاسفانه به لینکی که داده بودید نتونستم دسترسی پیدا کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد