حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

این کوچولو که می بینین آیهان ماست

نظرات 12 + ارسال نظر
س ح ر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://my-space.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چقد ناااااااااااااااااااااازه :*****************
معلومه شبیهِ مامانشه :دی

و عمه سحر.

ستایش یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ق.ظ

ای جان وای بی داد ای داد ....
جییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
وایی موندم چی بگم ...
چقده نازه ....
راست راستی این ایهان بچه داداش منه...

چقده خوشگله ...
بزنم به تخته خیلی نازه ...
بچه ندیدم بدنیا بیاد به این خوشگلی باشه داداشی براش صدقه زیاد بده ....
ماش الله ...
خودمونیم مامان زیبا بابا زیبا عمه زیبا خاله حتما زیبا مامان بزرگ بابا بزرگ ....همینه این وروجک هم زیباشده خدا به رحم کرده اونجا نیستم وگرنه هر روز میامودم به دیدنش.. ای چان ..
الهی من فداش ...
وایی موندم به این همه زیبایی این ایهان خوشگله من..
واقعا ق داشتی دیر به دیر اپکنی و سسرتو با این ماه کوچولو گرم کنی ...

همه اینایی که گفتی همش از خودته.
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

ستایش یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ق.ظ

داداش سعید نظر قبلی رو تایید نکن ..
نفهمیدم از خوشحالیچی نوشتم ...
ولی خداییش چشم خدا به ایهان باشه خیلی زیباست ..
موفق باشی اینم تایید نکن..

ازبس احساسی نوشتی می خوام تاییدش کنم .
خیلی قشنگ نوشتی.
رخصت می دی تاییدش کنم؟

ستایش یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

کجایی...
نیستی ..

شرمنده که نیستم.
۲ روز در میان کانکت می شم اونم خودت می دونی چرا.
مرسی.
امروز دوشنبه هستم.

ستایش دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام داداشی...
خوبی...
در مورد نظر راستش اینقده جو گیر شده بودم که هر چی قلبم بود برات نوشتم ..
خودت هر طور صلاح دونستی ..
خواستی تاییدش کن نخواستی ...
خوشحال که اومدی ...

تاییدش کردم .

ستایش دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

لطف داری به من مرسی..

ستایش سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

ممنون از لطف امروزت زنده باشی داداش...

خواهش می کنم ولی ستا نمی دونم چی رو می گی؟
راستی شکلکو من دیدم تو بخش پاسخ به نظریات.
اما منتظر جوابت بودم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
در ضمن خوب نکته ای اشاره کردی .گرفتم چی شد مرسی .

امین چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://doreakhar.blogfa.com

سلام
من معمول وبلاگت میام اما نظر نمیدم ولی اینبار نمیدونم چم شد!!!!!!!
این کوچولو هم والله چی بگم
باید بگم مبارکه ؟؟؟!!!!
قدم نورسده مبارک؟؟؟!!!!!
حالا آیهان یعنی چی؟
والله خوبه یکی ۵ نظر بذاره ولی وقت نداشته باشه (با تو نستم ها)
خوشحال میشم بیای وبلاگم
راستی لینکت میکنم خواتی ما رو لینک کن نخواستی هم
در هر صورت لینکی عزیز

خیلی ممنوم که منو قابل می دونی که میای وبلاگم.از این بابت متشکرم.
در مورد کوچولو هم ممنونم ولی چرا با ؟؟؟!!!
من تورکم.تو ترکی اکثر اسم ها معمولا با آی شروع می شه مثلا آیسان .
آی :یعنی ماه
یا مثلا آیدین که می شه روشن یا به عبارتی کسی که سرشتش مثل ماه روشنه ویا زندگیش روشنه.
یا مثلا آیلا و آیلار و آیپارا -آیسودا-آی نا-آیتک - آیدا -آیناز و...
آی در ترکی مظهر پاکی و زیبایی هستش.
اما می رسیم به آیهان
آی که گفتم یعنی چی.
اما هان همون خان هستش.تو ترکی استانبولی حرف خ وجود نداره . واسه همین مثلا به خانوم حانیم یا کادین گفته می شه.
آی هان یعنی پادشاه ماه و کسی که اکرم باشه.
اما در مورد ۵ نظر.:
ما تو زبون خودمون یه مثل داریم که می گه :
قیزیم سنه من دییرم که گلین یم سن اشیدسن.
یعنی دخترم به تو می گم که عروسم تو بشنوی.
عروس خانوم فکر کنم که خودت دونستی یه کم وقت براش بذار
حتما میام وبلاگت لینکت هم می کنم خیلی خوشحال می شم که یه دوست به جمع دوستانم اضافه شده.
ولی محتمل هستش که موقع اومدن به بلاگ فا مشکل داشته باشم چون خودم قبلا بلاگ فا کار می کردم و مطالبی می نوشتم که اومدن بلاگ فا رو برام بستن اونجا آتیش بازی شروع کرده بودم واسه همین کوچ کردم به اینجا .
دوست گرامیم من بازم اینا رو دور می زنم میام بلاگ فا دیدن مطلبات.
مرسی عزیز.

امین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

سلام خوبی؟
نمیخوای مطلب جدید بزنی ؟
یه لحظه به سرم زد بیام بلاگاسکای
ولی منصرف شدم آخه بلاگفا واسه من پر از خاطراته
اون دلیلیم که تو وبلاگم نوشته رد گم کنیه؟؟؟!!!!

سلام امین جان.
متشکرم که باز سر زدی.
از بلاگ فا منصرف نشو که من ازش خیلی خاطره ها دارم اونم همش خاطره های خوب.
ولی اجبارا کوچ کردم اینجا.

بازم بلاگ همون بلاگ فای خودمون وسلام.

ستایش شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام داداشی ..
من خوبم تو هم ؟؟ان شا الهه در جوار خانواده عزیزت خوب باشی..
خستم .. خیلی خستم بعدا برات مفصل میگم ..
فعلا ...

مرسی
تو هم.
خیلی مشتاقم بنویسی.

D2 پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

خیلی ببخشید ها ولی آیهانم شد اسم قحطی اسم که نیومده بود ؟!!!!!!!!

به حد کافی عرب داریم و به حد کافی سید و...
و به حد کافی وموقع ...
یه یادداشت فقط برای تو نوشتم اونو بخون...

داود سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://football1214.blogfa.com

سلام من داودم این عکس رو من میشناسم من تعجب کردم از این عکس اگه خواستی یه سر بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد