حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

هی وای من

کاش داستان خاطره ها فقط با خوبیها بسته می شد ...

کاش خاطره هامان فقط همون دوره شیرین وکوچک کودکانه مان بود...

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

خدا ببخشه بهتون
ایهان یک اسم روسیه از من بشنوید
هر کی اسم رو انتخاب کرده خیلی خوش سلیقه بوده

امین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

من مرزبانی سهتم کرمانشاه بودم
الان هم مرزبانی ناجا هستم
مرز ترکیه می افته
لباسامون فرق میکنه
توی شهر نیستیم شرابط سخته
ایهان هم اسم روسی هست
میدونم تمام بچه های اونجا ترک بودن
دوست ندارم اونجا رو چون دوره همین
ناراحت هم نیستم بی خیال
چون خدمتم از ۱۹ ماه باقی میونده میشه ۱۱ ماه
من برای پدر و مادرم دارم خدمت میکنم نه کسی دیگه
پس باید تمومش کنم هر جا که باشه

انشاالله به خوبی خوشی تموم می شه.
اما هر طور که راحتی در مورد کوچولوم واسمش فکر کن

شهرزاد دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

کاش...!

ستایش دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

کاش برای جایی به کار میرود که دیگر جای جبران و تکرار نباشه ولی به نظرت در دوستی ها نمیشه تکرار خوبی ها داشت؟
موفق باشی
راستی سلام

سلام ستایش...چه خبرا؟
کاش کلمه ای که حسرت هم باهاشه.حتما درست بشو نبوده که کاش نوشتم...

چرا هر لحظه در هر شرایط راه برگشت هست...
دوستی ها هم تکرار می شه ولی شاید اون اول اول که بود نباشه...

چون زمان از روش گذشته و شرایط خیلی عوض می شه .
امان از این گذشت زمان

ستایش یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااامممممممممممممممم

سلام
از این وراااااااااااااااااااااااااااااا.
خوش گلمیسن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد