حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

خاطره

کاش عقبگردی به گذشته امکان داشت.کاش روال اینده مانند روال قبل ادامه پیدا می کرد.شایدم اصلا نبایستی گذشته را تکرار کرد. برای آنکس که اصلا گذشته خوبی نداشته باشد.!!! 

به هر حال خاطره حک شده ذهن است قول نمی دم فراموشش کنم چون بعضی خاطرات فراموش شدنی نیستند. 

بعضی آرزوها دیدنی!!! نیستند ولی امکان برآورد آن شاید برای دیگری بسیار آسان است ولی حیف دریغ می کنن.وتا نهایت هست آرزوی آن هم خواهد بود. نمی توان بیخیالش شد حتی برای دیدن چند ثانیه.

شاید شانس-شاد قسمت -شاید خودمان،صد البته خودمان مشخص کننده آینده مان خواهیم بود. 

مدتی می کشد از یاد برد. گذشت زمان ...شاید دارویش باشد.البته خیال خامی است. 

شاید فرصت نگفتن شایدم جسارت نگفتن وشاید عجول بودن خیلی  چیز ا را عوض می کند که حتی خطور آن به ذهن نمی رسد.  

چه می شود کرد... 

رسم روزگار اینست... 

ولی زندگی ادامه دارد با همه سختی و خوشی هایش. 

دوست من کنار من باش.

خاطره هر جا که میری بیاد من باش.

دوستی ما تا نداشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
الهی فداش تولدش مبارک ...
باورم نمیشه 1 سال گذشت ؟/
ای خدا و.و.وو
خدا برات نگهش داره ...
از طرف من ببوسش و بهش تبریک بگو ..
همین دورو برام ...
دوستتون دارم .

ستایش یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

خاطره هر جا که میری بیاد من باش.

دوستی ما تا نداشت.

جلل خالق!!!!
منظرت شخص خاصی بوده؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد