حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

رفیق

یکی از دوستان نیز رفت. 

بدون اطلاع ... 

بدون خبر.... 

شاید مقتضی این دوره این بود... 

ولی همیشگی خواهی بود... 

خوب و خوش باشی و زندگی جدیدت قشنگتر... 

آرزوی خوشی برای هر دوی شما دارم...  

حالا... 

ولی گه گداری سر بزن. 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری مطالبت هم جالبه
به وبلاگم سر بزن مطمئنم میتونی کمکم کنی این وبلاگ رو جهانی کنم . مطلب و یا نظرت رو بفرست به اسم و آدرس وبلاگ خودت تو وبلاگم استفاده میکنم.

مرسی.
ولی فکر کنم نخوندی که میگی مطالبم جالبه.اگه می خوندی اصلا نمی دونستی که چی به چیه یا کی به کیه.
برو عزیز....
ولی انشالله جهانی می شی.اونم سرباز جهانی!!!
چشم قربان.

ستایش دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام
احولات ...
ایهان چطوره ...

درود برشما
خیلی خوبم.
خیلی خوبه.
شما چطورین؟

امین سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

سلام بر هیچکس جان
چوخ یاخچیدی؟؟؟؟
تازه آنا و آتا هم فهمیدم!!!!!
راستی کی رفت؟

سلام بر امین بزرگوار دوست گرامیم.
آره خیلی خوبه!!!
چوخ ساغولاسان!!!!
مثه اینکه رفتنش با برگشتنش ....
نه شکر خدا من اشتب فهمیده بودم .برگشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد