حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

آیهانو دعاش کنید.

یه در خواست دارم بچه ها. 

لطف کنین یه مشکلی برا کوچولومون پیش اومده دعاش کنید تو این ماه مبارک. 

انشالله که خدا رحمتی کنه و مشکلمونو حل کنه. 

مرسی دوستان.

نظرات 11 + ارسال نظر
فرخ جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

امیدوارم دعاهامون مستجاب بشه... ولی میدونم دعا هر کسی در حق دیگران به احتمال زیاد مستجاب میشه...
انشاالله هر چی زودتر مشکل کوچولوی شما برطرف بشه!آمین

با عرض سلام خدمت دوست گرامی .
مرسی وخیلی ممنون.

مینا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://mediaplayer.tk/

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام [گل]
بزرگترین مرجع دانلود رایگان با لینک مستقیم[بغل]

سلام
نمی خوام{زهر مار}

امین جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://doeakhar.blogfa.com

سلام
نگووووووووووووووووووووووووو
چشم حتما دعا میکنم امیدوارم خدا دعایه منه هیچ رو یه نیگاه کنه!
ایشالله درس میشه؟!!!!!!!!!
نه خوب میشه
ببخشید دیگه موقع شوخی و جدی رو قاطی میکنم!

قربونت برم من.
عجب پسر ناز یه این امین ما

ستایش شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ

مطمئنم حالش وب میشه ولی بازم از خدا می خوام زودتر حالشو خوب کنه ..

مرسی کمیاب خانم.

ستایش یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام از ایهان چه خبر....
خوبه...

سلام.
زیاد تعریفی نداره.
تا ببینیم خدا چی می خواد/
مرسی

امین چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

هر شب و روز واسش دعا میکنم
اما خدا دعایه منو قبول نداره انگار گفتم بهت!

مرسی کاکا امین.
یه نقطه تشابه بین من تو همینه که منم همین تفکر رو دارم که خدا دعای منو قبول نداره.

ستایش پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام داداش ..
خوب میشه خدا بزرگه اینو هیچ وقت یادت نره این مایم که کوچیکیم ولی ما ادمای موچیک میتونیم با قلبای بزرگ دعا کنیم اونم که منتظر ...
یادت نره ..
خوب میشه مطمئن باش ...

مرسی که عمه ستایش هم به یاد ماست هم بیاد آیهان کوچولو.
خدا بزرگه .

ستایش جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام ...
خوبی...
ان شا اللهه که خوب باشی...
منتظر خبرتم ....
خدا بزرگه نا امید نشو..

سلام وصد سلام.
مگه می شه خوب نباشم.بیستم.
مرسی...
حتما.
چشم.

امین جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

سلام
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیکم سلام.
نمی دونم چی شد!!!!!!

ستایش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام ...
این شبا یاد ایهان هم هستیم

سلام .
خدا همیشه بیادت باشه انشالله.

ستایش پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام داداشی...
منتظر خبرای خوبیم ازت بشنویما ...

سلام خوبی باجی من.
من خوبم .
آیهان وفاطمه خوبند بخصوص آیهان خیلی خوبه.
مرسی که به یادمی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد