حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

یه تجربه

یه ساعت نشستم سفرناممو تایپ کردم .همش با یه اشتباه رفت .آخه یکی نیست به منه ... (هر جور راحتین) بگه که بابا تو ورد تایپش کن بعد بیار اینجا کپیش کن. 

حالا نقشه مسیرمو که با رنگ آبی کشیدم داشته باشین تا ببینم حوصله می کنم بعدا سفرنامه رو بنویسم...   

کلیک کن مسیرحرکتمو مو ببینی ....  

 

اما امین جان اینو برا شما دوست گرامی و برادر عزیزم می نویسم: 

۱-تولدت مبارک خوشحالم. 

۲-متاسفانه نمی دونم چرا نمی تونم تو بلاگ فا نظر بزارم .یه بار فقط تونستم شانسی یه نظر سلام برات بفرستم. 

۳-چند تا میل برات فرستادم عوض کامنت گذاشتن.بجای من تو بخش نظرات بزار و البته جوابش یادت نره. 

۴-بالاخره از ما یهویی دلگیر نشی که من خیلی سعی می کنم نظر بزارم و لی همیشه وبلاگت میام از مطالب قشنگت استفاده می کنم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://doreakhar.blogfa.com

نقشتو دیدم چه خوشکل رفته!!!!!!
۱- تولد خودتم....نه نمیشه....هووووووممممممممممممممم
آها مسافرتت مبار.......... اینم نمیشه که!!!
حالا مبارک دیگه!
متاسفانه منم نمیدونم
۳- ایمیلتو گرفتم
۴-مطالب چی چیم؟؟!!!!!!!
خنده دار بود جمله آخرت!!

۱-آها گرفتم کادو رو می گی
۲-خوب دیگه.راستی ۲ یادت رفته بود من نوشتم.
۳-خیلی خوب کاری کردی.
۴-چوبکاری می کنین؟
کجای کارم خنده دار بود؟

ستایش پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام داداشی...
اگه میخوایی در ختم قران ما شرکت کنی اعلام امادگی کن ...

والله چی بگم!
نمی دونم .

ستایش دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ق.ظ

سلام
ما یه ختم قران به مناسبت ماه رمضان گذاشتیم ..
راستش ببخش بدون اجازت چندجزئ هم برای تو مشخص کردیم . اگه دوست داشتی بخوان اگه نه که فقط خبر بده نمیخوانم تا من خواندن اونو به کس دیگه ایی محول کنم . ممنون میشم خبرم کنی ..

باعرض سلام.
کارخوبی می کنین.
خواهش می کنم.
من جزها رو برداشتم باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد