حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

تفالی به حافظ

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت                            گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم                        یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

رندان تشنه لب را ابی نمیدهد کس                        گویی ولی شناسان رفتند ازین ولایت

در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا                        سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

چشمت به غمزه ما را خون خورد و می پسندی             جانا روا نباشد خونریز را حمایت

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود                      از گوشه ای برون ای ای کوکب هدایت

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود                          زنهار ازین بیابان وین راه بی نهایت

ای افتاب خوبان میجوشد اندرونم                                یکساعتم بگنجان در سایه ی عنایت

این راه را نهایت صورت کجا توان بست                          کش صد هزار منزل بیش است در بدایت

هر چند بردی ابم روی از درت نتابم                              جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت

                                      عشقت رسد به فریاد گر خود به سان حافظ

                                             قران ز بر بخوانی در چارده روایت

نظرات 4 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من
ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

ممونم که بهم سر زدید.

شاد باشید.

مرسی عزیز

سینا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://zendegietaze.blogsky.com

نمی‌دونم این چه حکمتیه. اصلاْ نمی‌دونم چرا این رسم گذاشته شده. اصلاْ دینیه یا ما از خودمون درش آوردیم. هر چی که هست خیلی دردناکه. آخ آخ.... حالم بد شد.

حقیقت همیشه اینجوریه.

ستایش دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام ...
پست شاعرانه ایی گذاشتید ..
سپاس گذار از اینکه به وب اینجانب سر میزنید .. با تشکر ..

من پست شاعرانه گذاشتم فکر کنم این باعث شده شماهم شاعرانه جواب بدین.
مرسی که سر زدین.

ستایش پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

به نظرت دو روزت یکم بیشتر نشد ؟۰۳۰۵۴

سلام
بابا من آن هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد