حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

ضعف حسابی

کوچولو اومد 

منم نرفتم امتحاناتم همشو بی خیال شدم. 

امروزم بد جوری حالم گرفت بچه رو بردیم مسلمونش کردیم . 

موقع مسلمون شدن منم ضعف کردم حسابی . 

همشو تو یه یادداشت دیگه  مفصل براتون می نویسم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سلا داداشی . بازم قدم نو رسیده تبریک ..
می زاشتی از راه برسه بد مسلمونش میکردی دلت اومد ...
تفلک ...
اون حرفم شوک بود نه شک ...
زنده باشیدو شاد و سالم در پناه خدا ..

سلای
خوبین شما.
بابا من یکی کی مخالف بودم ولی وای از دست این بزرگا یه چیزی می گن بایستی انجامش بدن دیگه.

ستایش یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

راستی روزت هم مبارک

می دونی قبل تو یه نفر دیگه ای این روزو به من تبریک گفته بود اونم مامانم بود طفلکی یه گل روز گرفته بود برام روش هم نوشته بود پسرم پدر میشه.
قربون این مامان گلم برم من.
مرسی ستایش جان خیلی خوشحالم کردی که به یادمن هم بودی.

ستایش سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

خدا کنه همیشه اینجوری به شادی سرت شلوغ باشه و وقت اپ کردن نداشته باشی ..
از طرف من هر دو تاشونو ببوس..
تا بعد..

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدا به همین زودی انشالله سر شما رو هم شلوغ کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد