حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

نمی دونم

شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید این جور نوشت:

هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجبارست
نظرات 7 + ارسال نظر
kharazmi یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://shop.gkh.ir

89 درصد سوالات کنکور 89 را حدس بزنید!

من نمی خوام حدس بزنم به گی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستایش یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان

ستایش جان فکر کنم منم دارم آینه نهس می خونم مگه نه؟

ستایش یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

نه داداش من ....
خوب ادم یه وقت هایی دلش میگره و زاو غم بغل میکنه و هی ایه یاءس میخونه ..ولی گذری هست نگران نشو ..
تو باید همیشه لبی خندون داشته باشی پر انرژی باشی تا به فاطمه جون و اون کوچولو قوت قلب بدی که میشه زندگی رو با تمام بدی هاش دوست داشت و زیبا دیدش و حتی از دیدن بدی هاش لذت برد .
در مورد وبلاگ :
به خدا دلم لک میزن برای نظرات شما و دوستان .اما داداشی بد جور این وبلاگ شده مایه ارامش من و ای بد جورم دارم به وبلاگ دوستانم انس میگیرم . از ناراحتی هاشون چنا میریزم به هم که همه اهل خونه میگن چته و گای از خواندن خوشحالی شون اینقدر خوشحال میشم که اون روز روز شانس م میشه .
دائم هم چشم انتظارم ببینم از بچه های نت چه خبر ..و این با تمام دوستی و لطفی که داره به خود من ضربه میزنه .برای همین دارم یه کمکی به خودم میکنم تا کمتر ضربه روحی ببینم همین .
تازه داداشی همون ارتباط با من که بازه و هر وقت شما بیایید قدمتون رو جفت چشای منه .

چشمات پایدار باشه.چی بگم نمی دونم.........

ستایش یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

داداشی نگاش کردم وقتی کامل خواندمش برات نظرم رو میزارم ..

ستایش دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

نظرات بازه ...
منتظر نظرات زیبای داداش گلم هستم ...

اسم من هیچ کس دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://bamzi.blogsky.com/

هیچ کس یادش افتاد که:
تاشقایق هست
زندگی باید کرد

سینا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://zendegietaze.blogsky.com

شقایق... میخک... مریم... سوسن... رز... مینا... آلاله... مهم زندگیه و خالق اون... مهم نیست چی خلق کرده. مهم اینه که به عشق اون هر چی که خلق کرده دوست داشته باشیم. حتی کاکتوسو

سینا جان خوب اشاره ای کردی چون که محبوبترین گلی که من دوست دارم کاکتوسه.خیلی هم تو خونه دارم از این کاکتوسا.
من اینارو گفتم بازم می گم من خیلی خوشبختم.
ممنون سینا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد