حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

هرزه یا باکره...

 تو وبلاگی می خوندم: 
منبع:http://delara21.blogsky.com

هرزه یا باکره؟کدوم پاک ترن؟؟؟؟ 

خب معلومه هرزه پاک تره!!! 

اون تن فروخته ولی هیچ وقت آدم نمی فروشه!!!  " 

 

 

 منم از متن خوشم اومد وحرفای تو گلومو نوشتم ببخشین دیگه:(به شرح ذیل)

محشر بود الان من جاییم که آدم نماها همشون واسه این دنیای هیچ آدم می فروشن.
شنیدم که "چه گوارا"هر کی که خیانت می کرد در جا با تیر اعدامش می کرد.(آدم فروشی)
من "ماهسون"خواننده ترک خیلی دوست داشتم
به ترکی می گه:
"چوخلی انسان گوردوم البسسی یوخ
چوخلی البسه گوردوم ایچنده انسان یوخ"
واقعا محشره،به فارسی می شه:
"انسانهای زیادی دیدم که لباس نداشتن
لباسهای زیادی دیدم که انسان نداشتن"
آدمایی که با صرف لباس آدم شدن.
به خدا انقده برام عقده شده تو کشورم همیهنانم هم کیشام هم مذهبام و اونایی که دم از ادمیت می زنند ذره ای از شرافت انسانی بویی نبردند .شرافت چیزی نیست که براحتی بدست آورد بله شرافت انسانی.
گاهی وقتا بغض اونقهد گلمو فشار می ده که چرا انسانها اینقده پست تشریف دارن که واسه هیچ دنیاشونو وآخرشونو به هیچ می فروشن.
به خدا دلم اونقده پره که نگو ونپرسین.
تو این جامعه ای که جنگل هزار بار ازون بهتره.
با اجازه مطلبتو برداشتم گذاشتم تو وبلاگم.
نظرات 5 + ارسال نظر
آیسودا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

محمد چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://open-eyes.blogsky.com

حرفای دلارا جان همیشه جالب و با معناست.

مرسی محمد جان از نظرتت.

ستایش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام .
میشه بپرسم چی شنیدی که اینقدر ناراحتت کرده....
منظور پست پایین بود؟

عزیزان من به حد کافی داغون شدم نمی خوام دیگه شما رو هم نارحتتون کنم.
بی خیال .
در عرض ۶ دقیقه -بدون وکیل-حکم -اعدام

ستایش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

هیچ کس عزیز یه خواهش ی لطف ک یه طوری کن ادم بفهمه چه ساعتی پستت رو گذاشتی ..
در مورد جواب کامنتت :اخه دیدم جواب ندادی.فکر کنم جواب شما یک روز بعد از کامنت و نامه من داده شد برای این بود گفتم شما که جواب ندادی من چی بگم ..
به هر حال شرمنده

چشم.
دشمنت شرمنده باشه.

دلا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

راستی ما که این حرفارو نداریم بی منبع هم هرچی دلت خواست بردار!!!!

وقتی منبع میزاری آدم حس می کنه اومده تو سایت بی بی سی!!!

می خوام رفتار متمدنانه از خودم نشون بدم دیگه(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد