حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

حرف هایی که نمی شه گفت

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است. ((دکتر علی شریعتی))

تحمل کردن

از کجا شروع کنم نمی دونم. 

راستیش فکرشو بکنین آدم یه نفری رو که اصلا دوست نداره یا بعبارتی چندشش می شه اونو  

 

 راستیش فکرشو بکنین آدم یه نفری رو که اصلا دوست نداره یا بعبارتی چندشش می شه اونو 

 تو مایه های ادم فرضش کنه یعنی اونقده طرف حقیره که لیاقت هیچی رو هم نداره ،آدم مجبور باشه تحملش کنه از اونم بیشتر مجبور باشی وقتی بخنده در جوابش توهم الکی بخندی.

اونوقته که فکر می کنم ریا کردم و برخلاف میلم کاری کردم که دوست نداشتم.

میدونین چقده چندش آوره کاری را برخلاف میلتون انجام بدین؟ 

اونم ریا ودروغی که از تهش ازش بددتون میاید!!!  

گاهی طنزای آقای مهران مدیری یادم می افته، دو زاریم (ایکی قرانقیم) می افته می گم آفرین مدیری لپ کلامو تو طنزات جا دادی.واسه خایه مالی آدما چی کارا که نمی کنه. 

تو کارخونه فثقلی ما که سی چهل نفر بیشتر کارکن نداره به اندازه سیصد چهارصد نفر آدم عوضی جمع شدن که نگو و نپرس. 

البته می گین تو هم از اون جمعی :ولی می گم اگه از اون جمع بودن این کلماتو بلغور نمی کردم می شدم مثل اونا.  

 درسته که می گن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو ،آخه آدم با وجدانش چیکار کنه. 

اینجا هم اگه با وجدان باشی بایستی بیخیال کار بشی و مستقیم بری تو گروه بیکاران. 

حالا چیکار کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ق.ظ http://open-eyes.blogsky.com

سلام.
من که متوجه نشدم مشکل چیه!!!!!!

ولی درکت می کنم.خوبه که طرف و یه جایی گیرش بیاری و مثل سگ بزنیش تا یادش بره خونش از کدوم طرفه.نه؟

۱-اگه همرنگ جماعت بشی که نونت تو روغنه ولی اون دنیا سرویسی.
۲-اگه همرنگ جماعت نشی که کلاهت پس معرکه است و معلوم نیست توی اون دنیا بهت بگن که کارت خوب بوده یا نه.

حالا خودت قضاوت کن.!!!!!!!!!!!

البته بیشتر جنبه شوخی داشت.
هیچ وقت کاری نکن که وجدانت در عذاب باشه.حتی اگه خیلی گرون واست تمام بشه.

اسم بچه چی شد؟(یکی منو بگیره!!!!!!!!!!)

البته که پیش وجدانم همیشه راحتم.
در مورد بچه احتمالا آرمان بشه .
مرسی محمد جان.

دلا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://dely21.blogsky.com

بله من بودم.

تبریزی هستین؟؟

بله
فکرکنم شما هم کرجی باشین؟؟

دلا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

من شهسواریم ولی ساکن کرجم.
شمام اهل فنیااااا!!!!
فوری آی پی و لوکیشن و ....

منم کلی دوست تبریزی دارم.

خوب بهتر.
یه دوست به جمع دوستانمون اضافه شد.
مرسی.

سلیمی آنگیل جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://angil.blogfa.com

فروغ فرخزاد از لیست شاعران خط خورد!

سارا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.del-neveshteman.blogfa.com

به نظر من ارمان خیلی قشنگه

مرسی از نظرت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد